En dag med innehåll

Idag har systeryster Bellabus fixat grillat och femkamp för familjen och moster med kusinerna. Det har varit grymt roligt. Men jag var sämst på att kasta stövel, men desto bättre på att skjuta luftpistol. Undra vilket som är viktigast!?! Stövel - pistol - stövel - pistol, nja pistolen vinner nog.. Men KNAPPT!

Jag och älsklingen var i Tuna Park idag. Kollade in lite kläder, köpte dock inget. Men det blev en svartvit badrumsmatta och några korgar. Sjukt roligt att köpa inredningssaker. Vill bara ner till Linköping. Till VÅR lägenhet och pyssla. Du och jag, jag och du. Underbart - lycka - kärlek.

Imorgon blir det syskondag + Calle. Vi ska till arosfortet och härja. skojskoj! Är ju ledig så måste ju passa på att göra något med mina små änglar som betyder allt för mig.

Tänk om dessa djävular till tankar bara kunde ta ledigt en dag, en timme, en minut.. Varför?



image29

Jag älskar, älskar, älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0