Tomhet

Bara några dagar kvar tills fredag, sen är det hemfärd. Längtar så att jag håller på att bli tokig. Snart ska jag rulla ner till jobbet och jobba till stängnig. Segt! men ska väl inte gnälla, var ledig igår och är ledig imorgon. Innan mitt mördarpass på fredag. (6.00-19.15)

Läste ut sista Harry Potter boken igår. Jag höll på att dö. Trodde att den dödsbenägna Rowling verkligen skulle göra slut på Harry. Men oanade vändningar kom :) Nu känns det mer som ett tomrum innuti en. Harryböckerna är lixom slut nu, borta, tomt.. Ush, det smärtar inom mig.
(Nej, jag börjar inte bli som Mickis, hon är VERKLIGEN HarryPotter-Nörd)

Ska hitta på något nyttigt att göra innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0