Kortslutning

Det är fruktansvärt vad utstängd från omvärlden man blir när internet vägrar fungera. Nästan lite skrämmande vad man är beroende av det. Bara det att man inte kan föra över pengar till sitt bankkonto innan man ska storhandla. Internet har tagit över mänskligheten - so it is ...

Nog om det. I lördags var det Winnerbäck för fulla muggar. Kom en massa människor från hem ljuva Hallsta hit och hälsade på. Jag och Markus bjöd på en smakfull tacopaj innan konserten :)
Winnerbäck var GRYM! Jag har inte varit på en bättre konsert. Helt sjukt bra live.. Jag blev så rörd vissa stunder att tårarna var på god väg. Markus kände likadant den lilla gullegrisen. Bäst var nog "du kalla fria nord" (om den heter så), "Kom ihåg mig" och "Hugger i sten". De var bara något speciellt över dessa låtar.. Sen körde han ju självklart (för publiken) "Kom änglar" vilket var helt sjukt. Hela publiken sjöng med.. Eftersom det var sista spelningen och det var i Linköping så körde Lasse två extralåtar som han inte gjort på någon annan spelning. Det var skönt när det kom så spontant... Nej, men slutsnackat. Kvällen var grym. Det enda som fattades var Karin. Hade sett fram emot att träffa dig. Men saker händer. Vi får gå på Lasses nästa spelning, eller hur? :)

En sak till. Det var kul som fan att träffa er alla från Hallsta! Tack för en supertrevlig kväll!

Snart jul - snart hem till min familj. Jag saknar er. <3

image40

image41

Kommentarer
Postat av: Judit

jag dör av avundsjuka :( fan att man var bortrest och biletterna försvann i ett nafs! hur var han? (även om du redan beskrivit det, i know, pathetic, haha)

2007-12-11 @ 20:23:48
URL: http://elektron.blogg.se
Postat av: SE

Tack detsamma!

2007-12-13 @ 02:07:11
Postat av: Svar:Judit

Helt kort: Han var GRYM!

2007-12-15 @ 10:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0