Romantisk sommardag

Vilken underbar dag det har varit idag. Det har varit en sådan där dag då allting är perfekt och man bara njuter och trivs. Anledningen till det tror jag måste vara att jag spenderade hela dagen med min underbara pojkvän Markus. Allting är perfekt. Det är lixom som att vi har känt varandra i flera månader, och inte bara en som det är egentligen.

Imorse vaknade jag mycket tidigare än markus. Lät han sova lite, men frågade lite försiktigt om jag kunde sätta mig vid datorn. Sedan käkade vi frukost och åkte iväg till Skantzöbadet. Där låg vi och solade och pratade om väldigt trevliga saker. Precis så som man ska göra med sin pojkvän som man är helt fantastiskt nykär i. Vi solade i tre timmar, och båda lyckades skaffa en väldigt underlig solbränna. Han på högersidan och jag på vänstersidan. Tur att jag fick på vänstersidan, eftersom jag är väldigt negativt inställ till allt som har med "höger" att göra.

Magen kurrade och vi åkte in till Västerås, där det var någon slags marknad blandad med beachvolley-turnering och konserter. Väldigt mysigt. Sen lyckades vi leka vuxna vid  vattenbrynet också. Stod och tittade på himlen, vattnet och båtarna i mälaren ett bra tag.
Sedan blev det magnumglass på bryggan med bara fötter vajande över vattenytan.

En väldigt lyckad dag med andra ord. Nu fattas bara en trevlig sömn på detta, vilket jag får bredvid min underbara pojkvän. Lycka!
Imorgon blir det Stockholm och Gröna Lund.

Mitt sommarlov är kanon, och det har bara pågått i tre dagar.
Vilken sommar jag har att se fram emot.

/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0