Imorgon är det dags.

Imorgon är det dags. 42km ska bemästras. Jag är faktiskt inte så nervös. Kanske beror det på att utgångsläget inte är helt optimalt. Jag har haft känningar i min högra höft senaste månaden och i onsdags tilltog smärtorna rejält. Jag självdiagnostiserade mig och smärtorna beror säkerligen på en inflammation i en av utåtrotatorerna i höften. Dålig tajming. Efter att ha brutit ihop i onsdags med uppgivenhet och tårar så har jag nu bestämt mig för att köra. Precis som fina Sofia (som också ska springa maran imorgon) sa så är nog det enda rätta för min del att testa och funkar det inte så behöver jag inte älta om det skulle ha gått eller inte i resten av mitt liv.
 
Så imorgon klockan 12.10 startar jag. Har någon slags vision om att klara det på 4h och 20 minuter, men jag är INTE besviken om det så tar en timme längre.
 
Startnummer 24342. Följ mig om ni vill via stockholmmarathon.se
 
På måndag sittar jag troligtvis i en av avdelningens rullstol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0