...

c.
 
Jag hatar dig. Jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig. Jag hatar dig så jävla mycket. Fyfan vad jag hatar dig.

a.
 
Du är äcklig. Äckligast.
 
n.
 
Om jag bara kunde skulle jag utplåna dig. Jag skulle slita sönder dig. Trampa på dig. Spotta på dig. Elda uppp dig. Låta dig vridas i plågor. Fyfan vad jag skulle plåga dig tills du inte längre existerade.
 
c.
 
Du är så totalt meningslös. En äcklig parasit som inte fyller något syfte.
 
e.
 
Du är skoningslös.
 
r.
 
 
... maktlöshet

Kommentarer
Postat av: josefin

Detta låter inte kul :( beklagar om det är något som har hänt. Cancer är verkligen förjävligt :( hatar det. kram!

2014-02-25 @ 13:20:27
URL: http://elefantmamma.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0