Vår lilla Freja

Den 19:e september, för 10 dagar sedan, föddes vår dotter. Två dagar före beräknat. Allting gick jättebra. Nu har vi varit hemma i en vecka lite drygt och börjar få grepp om hur allting fungerar. Vilken resa denna vecka har varit. Längesedan jag var med om en sådan omställning - om jag någonsin har varit med om en liknande omställning. En mer lycklig omställning har jag i alla fall aldrig varit med om.
 
Vår dotter, Freja Felicia, föddes 01:41 den 19 september (det var fullmåne). Hon vägde 3105g och var 49cm lång.
 
Antar att det kommer bli en del uppdateringar på bloggen om den lilla varelsen. Ser väl inget behov av att dela med mig av allt som sker men kan samtidigt vara svårt att helt låta bli att nämna vårt lilla underverk. Så om man är trött på att läsa om de små liven så får man ta valet att inte läsa helt enkelt.
 
Eftersom allting har gått så bra när Freja kom till världen så är det helt klart att mitt mål nu är Stockholm maraton den 31 maj. Fram tills dess ska jag bara njuta av denna fantastiska tid som det innebär att få vara föräldraledig med Freja och sedan tänkte jag smyga in en hel del löppass i denna fantastiska vardag.
 










 

Kommentarer
Postat av: Josefin (Solbritt)

Som jag har väntat på en liten uppdatering :) Hon är så otroligt fin er lilla dotter! Så gosig hon ser ut! Och helt otroligt vad pigg och fräsch ut du ser ut att vara redan på BB! Jättefin familj! Skönt att höra att ni verkar må bra. Kram!

2013-09-29 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0