Trädgårdsslit

Måste få stoltsera med mitt slit i trädgården denna helg. Jag undrar hur många tusen gräsrötter som fick sluta sina dagar i containern för "ris och grenar" på tippen efter min framfart i helgen. Tänkte att det var lika bra att passa på med detta arbete så länge som jag känner mig hyffsat smidig för att sitta på huk.
 

 
Vid huvudentren fick jag fram alla stenplattor. Några täcktes helt av gräs.
 
 
 
Gången med stenplattor mellan huvudentrén och groventrén täcktes som ni ser av en hel del gräs.
 
 
 
 
Resultatet blev såhär
 
 
 
 
Vid groventrén fick jag lyfta på alla stenar för att komma åt gräsrötterna.
Blev inte riktigt klar med alla stenar, men visst är det skillnad?
 
 
 
 
 
 
Sammanfattning och lärdom efter denna helg - har man trädgård så finns det att göra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0