Springsteen på Friends

Vad jag har njutit av denna långledighet. Nu är det tre hela veckors jobb sedan en lika lång ledighet igen. Maj och juni är bra månader när man jobbar, speciellt när man jobbar i skolans värld.
 
Igår var jag och PJ på Springsteen. Fick biljetter i julklapp av PJ. Konserten i Göteborg i sommras var bland det bästa jag sett så jag hade höga förväntningar och Bruce levererade även denna gång. Mest lycklig blev jag över att han spelade "thunder road" som nog får betraktas som min och PJ:s låt. Det var i alla fall den låten på ett blandband som fick mitt hjärta att klappa lite extra för PJ en sommar för fyra år sedan.
 
Så Springsteen var bra, men jag gillade nog Ullevi och Göteborg lite mer som konsertstad. Det var en helt annan stämning i sommras. Sedan kan det ju bero på att vi hade ståplatser i sommras och nu satt vi. Fast det hade inte varit ett alternativ att stå igår så jag är helt nöjd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0