Knyttet

Sådär, då har det gått någon månad sedan senaste inlägget. Ska ta mig i kragen och uppdatera. Det ska jag verkligen, för nu händer saker här hemma. Det är en hel del småpill kvar men skalet har tagit form. Börjar mer och mer kännas som ett hem nu.
 
Sen kan jag väl berätta om en annan rolig sak (eller visa):
 
 
Det roliga är inte att jag har ätit alldeles för mycket godis och helt lagt av med mitt största intresse träning.
Nej det är ett litet knytt därinne som precis har börjat sparka och leva runt.
 
 
Det lilla knyttet är beräknat att komma ut i slutet av september. Så fram tills dess blir det till att slutföra alla pågående projekt i huset.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Grattis! Jag följer din blogg så hoppas på uppdateringar om både huset och bebisen. :-)

2013-05-09 @ 12:08:48
Postat av: Felicia

Men wow! Har inte varit inne på din blogg på ett tag, men oj vilken rolig överraskning! Hoppas att både du och lillen mår bra! Hoppa du uppdaterar här på bloggen så man får vara med på er resa :).

Många kramar
Felicia

2013-05-09 @ 15:33:09
Postat av: Jossan

Men vad kul :) då får vi barn samtidigt :) grattis!

2013-05-21 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0