Syverkstad

Jag har insett att det går att köpa hur mycket som helst när man ska få barn. Förutom det mest praktiska och nödvändiga såsom lite kläder, en vagn och ett skötbord så är det miljoner saker som man känner att man borde ha. Har gått och tittat på något som kallas för "babynest". Det är som ett litet bo som man kan ha mellan sig i sängen om barnet sover där eller i spjälsängen som kanske är lite väl stor för ett nyfött barn. Tyvärr tycker jag att dessa "babynest" är lite väl kostsamma och så skulle jag gärna önska lite mer egna val av färger. Därför sydde jag helt enkelt ett eget. Tog några timmar att färdigställa och för att vara första gången så är jag rätt nöjd med resultatet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt egensydda babynest.
Nu längtar jag bara efter bebisen som ska få ligga i det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0