Semester på Marstrand

Jag ska inte klaga... Men nu är det varmt! Vi har flyttat ner sovrummet till källaren. Är så tacksam över att vi valde ett hus med källare. Har inte alls känt av graviditeten nämnvärt fysiskt men nu är det jobbigt. Kvällarna funkar bra men dagarna är jobbiga. Önskar lite åska och regn nu tack!
 
PJ och jag har haft en superfin semester. Var en sväng till Göteborg och Marstrand. En sommarstuga där vid pensionsåldern vore inte helt fel. PJ har en vecka kvar av semestern nu som vi ska njuta av. Dock känns det som att det är en annan nedräkning som är mycket mer i fokus...
 

Vi promenerade runt hela Marstrand. Riktigt vacker promenad.

 
 
 
 
 
 
 
 
Vi kom fram till nålsögat på vår promenad runt hela Marstrand.
Jag kom igenom!
 
 
 
 
Jag vid Carlstens fästning
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0