Gör plats för barnrum

Veckorna springer iväg känns det som. Igår gick vi in i vecka 32. Bara 9 veckor kvar tills den här lilla krabaten ska se dagens ljus. Är dock inställd på att det kan bli 9 veckor + några dagar.
 
Nu gör jag och PJ ett sista ryck med renoveringen. Tackar allt som går att tacka för att jag är relativt smidig och relativt uthållig fortfarande. Orkade riva hela barnrummet igår på egen hand. Lite stolt känner jag mig. Näst sista rummet med tretex kvar i hela huset.
 
Det blivande barnrummet innan utrivning.
 
 
 
 
 
Tretexmaterial smular gärna sönder när man river det.
Så lite jobb är det allt för att få bort allt.
 

 
Här har jag slitit på en del med kofoten.

 
 


 
 
Bara städningen kvar.
 

Detta får ses som ett bra dagsarbete.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0