Rutiner är rutiner!

 
Min barnmorska vill att jag ska träna mer på att slappna av... Detta är mitt sätt! Har fått in en sådan härlig rutin med att ställa klockan på 05:00 och vara på gymmet klockan 06:00 varje måndag, onsdag och fredag. Rutiner är ju enligt mig till för att hållas, så även fast jag är utan jobb och inte har en enda tid att passa så fortsätter jag att hålla rutinerna. Känns som att jag kan glömma rutiner om några veckor.
 
Är så himla tacksam över att jag har mått bra under hela graviditeten och kunnat träna nästan precis som jag velat. Styrkan har jag inte tappat mycket i alls, men löpningen blir nog det jag får kämpa lite mer med. Sprang fram till vecka 18 men sedan kändes det inte lönt längre. Längtar så in i norden efter en frisk och härlig löprunda. Snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0