tänker tankar

Hänger i Uppsalalandet.

Igår gav jag mig ut på en löprunda. Och jag kan lova att man inte kan överföra spinning till löpning. Konditionen är specificerad. Men det var fruktansvärt skönt att kunna springa en runda utan benhinnor som skriker av smärta.

Snart dags för praktik.
Fick lite information...
och jag blev rädd. Jag kan inte riktigt hantera det - än. Kommer jag kunna hantera det? Min rädsla tar över allt för mycket, fortfarande. Trodde att jag hade koll.. Men inser att jag faller in i ett beteende som jag inte alls vill kännas vid, jag har haft det beteendet allt för länge nu. Saknar strategier för att övervinna den här rädslan.

Jag vill bara sluta tänka när det blir såhär.

Och allt som är bra med mig
har jag förmågan att glömma bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0