Springa i vatten

Så var den första praktikveckan avklarad. Fyrdagsvecka borde vara lag.
Inte för att jag vill slippa jobbet - nej det älskar jag - men mer för att få tid att reflektera.
För nu är jag TRÖTT!

Men jag är så lycklig. Lycklig, lycklig, lycklig. Att gå upp 5 varje morgon, sätta sig på en buss i en timme, jobba hela dagen och sitta på bussen hem en timme, hela tiden med ett leende på läpparna, det är nog bara det här yrket som kan få just mig att känna så.

Idag fick jag testa löpning i vatten. Man hade en "flytväst" på sig och sen sprang man helt enkelt i vattnet. Trodde inte att det skulle vara så märkvärdigt innan jag hoppade i plurret. Men jäklar. Det brände i benen, det drog i musklerna och jag fick puls. Sjukt bra alternativ träning om man inte ska belasta höft/knä/fötter eller har ryggproblem. Och det här kommer man få betalt för sen.. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0