A festival downtown

Annie har sammanfattat mitt beteende: "som en korkad fisk, bara biter efter första bästa matbit och sen sitter jag där - fast på kroken"
Jag instämmer..
Men jag följer alla råd.

Är tillbaka i Linköping igen. Kan tycka att det är rätt skönt. Behöver lite struktur tror jag.
Vissa saker är fruktansvärt bra just nu, andra lite mindre bra.
Något som är otroligt bra är att Annie är tillbaka i stan. Blev så glad i hjärtat av att bara sitta i kvällssolen och prata om allt och inget med dig igår..

Vi konstaterade även att det är ett helt år sedan vi var på Peace & Love. Ett år! Fråga mig inte varför jag har panik.

Kan inte allting bara vara enkelt


 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0