TENS!

Gårdagen var lyckad! Xnollans overaller invigdes med sjukt roliga lekar. Skrattade så jag trodde att magmusklerna aldrig skulle sluta krampa. Sedan blev det Camillas korridor för att sluta i Gustavs korridor. Gillar SG folket skarpt! Sedan bar det av till kårallen för kravall! Lyckat.. dock bra segt imorse när man skulle åka till skolan klockan åtta. Men det gick.

Färdighet i kompressionsbehandling och TENS idag. TENS var häftigt. Kul att testa smärttröskeln. Annie skickade det här klippet till mig efteråt. Jag skrattade så jag grät. Annies och min arm rörde sig ungefär lika okontrollerat tidigare idag.

Jag och Annie borde dessutom bli forskare också.
Vi har receptet som botar baksmälla! Evidensen är stark!
Vi vet även vad vi ska skriva C-uppsats om. TENS och njutning.. haha, sjukt bra!

Det är ju trots allt bara fantasin som sätter gränser!


Kommentarer
Postat av: Böna

helgen har än så länge bidragit med ökad evidens för våra teorier ;)

2009-09-26 @ 12:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0