Personlig konversation

Min kropp hatar mig! Den klarar verkligen ingen annan dryck än vatten. Det sliter för mycket på kroppen så jag börjar fundera på om det är värt det här alls?! Ångesten över att inte kunna gymma på grund av baksmälla är enorm. men det är helt och hållet mitt eget fel. Men nu ska jag ta en diskussion med mig själv och bestämma hur framtiden ska se ut. Vad vill jag mest av allt, och vad är jag beredd att ge för det?

Igår var det i alla fall ärtor & punch-sittning. Jag fick ju inte gå, men vi festade på bra i korridoren. Sen var det eftersläpp. Kul kväll även om den slutade hyffsat tidigt.
Kvällen bestod av dop. Vi funderade ut vad vi skulle heta om vi vore det andra könet. Själv så fick jag namnet Theodor. Sofi fick ta Stoffe för det fanns inget bra som började på So... Sofie har förövrigt fotografiskt minne. Hon har ju kameran med sig överallt.. Fyfan vad kul det var! Jävlar vad många galna skrattattacker jag hade igår. Tack vare mina vänner.

På schemat idag står Nollympiaden-träning. Imorgon går den av staplen, nollympiaden, tävlingen mellan alla program på hälsouniversitetet. Kom igen Nollan - finns inga andra segrare än SG.


Tummen upp eller?


Förlåt Camilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0