Fotboll!

Idag är jag trött!
Sov några timmar på eftermiddagen. varför blir man så domnad i skallen när man somnar mitt på dagen? Man känner sig ju som världens luddigaste människa som inte fattar någonting. Sömn är inte bra - det är det jag säger! (stark evidence) Nu ska jag duscha skallen i kallvatten och bli normal igen..

Skippade idol hos Johan igår för en trevlig promenad istället! Förlåt!
Nu är det förövrigt redan helg. (ledig - nej schemafri - imorgon)
Helgen startar ikväll med fotboll tillsammans med SG-folket. Hur kul som helst! Saknar fotbollen ibland så det ska bli kul att se om mina skills fortfarande håller.. Öl på örat sen eller?

"men bara om jag vinner..." (alla vet vad det citatet kommer ifrån)

Helgen blir lugn. tacos med MarkusA och alla som vill vara med?! Place - här.. se det som en utflyttningsmiddag.. för det är bara två veckor kvar nu! Sen blir det inflyttningsfest. yeah!

Fotboll var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0