Det var inte för dialekten som jag flyttade till Linköping

Trött i benen är jag.. Gymmet är orsaken. Men härligt!
Idag är det en riktigt bra dag.. Energi till tusen. Så det är lika bra att försöka göra klart så mkt skolarbete som möjligt innan man förmodligen blir trött igen.. Jag vill ha vår! varför kommer det mer snö än någonsin förr i Linköping?

Började planera respirationsseminariet som jag och gruppen ska hålla om några veckor. Känns skönt att ha kickat igång det där nu.. Snart är det bara tentor kvar.. Har varit sjukt mkt grupparbeten känns det som.
Annars idag har jag varit på föreläsning. Hilding åt choklad som luktade så in i helvetes gott. Men jag har fortfarande inte brakat ihop med dealen som jag gjorde upp med mig själv.. Bra bra!

Dags att träna på vattengympapasset bästa gruppen ska hålla på fredag!
Många rörelser och för lite takt och kordination från min sida..
Det blir en utmaning.
Men kul!
Kommer snart kunna leda pass på friskis&svettis.. det trodde ni aldrig om mig va?

Dags för kaffe!



Det är synd om öchöötarna..
(Kunde inte låta bli att sno ideen från Sofies blogg)


Och sen har de rea på myrornas också..
Vafan - 90 talet går igen.
Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vadå för deal`?

2009-03-12 @ 13:16:34
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0