Teknikens värld

Dags att uppdatera.
Nu har typ alla från SG åkt hem.
Det känns lite underligt.
Tur att jag får träffa Annie snart igen..

Pappa har varit här. Trevligt trevligt.
Han är så knäppt rolig.
Om jag inte skvallrat om det förut så har han gått och blivit Fifa-nörd. Han har även döp en spelar till Rolfinio! (efter ronaldinio). Det säger kanske det mesta om en 48åring. Men jag spöade pappa i sista matchen - det var viktigt!
Nu har vi iaf fått vår nya TV. Den är grymt läcker. Med på köpet kom också en 22tums dataskärm och en hårddisk till datorn.
Jag har blivit skamligt bortskämd.

Nu sitter jag och för över filer från min tungt belastade C-disk.

Sen är planerna på att fixa layouten på bloggen. Men det kommer nog bli planerna för Juli. Ska jobba nästa vecka, sen bär det av hem. Fira 21-årsdagen på midsommarafton samt ladda inför peace & love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0