Peace & Love!

Detta inlägg kommer att handla om Festivalen. Peace & Love! Det var GRYMT! Jag vill tillbaka..
Vädret var sjukt. Det är galet att man kan ha sån tur. Banden var klockrena. Thåström och Winnerbäck ägde. Vi röjde! Jag är såld..

Det känns läskigt tomt nu bara. Jag trodde inte att jag skulle bli så frälst i festivallivet, men jag tar tillbaka det. Jag älskar skiten! Annie, det blev sommarens höjdpunkt. Utan tvekan. Inget kan bli så bra som denna vecka.

Det enda som var mindre bra var lillaysysters otur. Redan första kvällen fick vi ligga i sjuktält p.g.a hennes axel. Men lite lustgas från ambulanspersonalen gjorde susen. Sedan var det bra i några dagar. Sedan skärmde hon nästan livet ur mig igen. Jag fick sms från Anna (bellas festivalpolare) att de var på falulasarett för att bella hade ramlat ihop i svåra magsmärtor. De hade åkt ambulans in. Jag fick panik! ush. Så åkte till Falulasarett och hämtade hem dem, eftersom Bella blev utskriven efter en dag. Stackars lillan! <3

Jag vill göra om denna vecka!










Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0