Nu bär det av..

Midsommaraftonen/födelsedagen var klockren! Jojo, maddis, bella och jag hade en mysig kväll med grillning, spel, nattbad, fotografering och skratt.. Fick väldans fina presenter av dem också. En tavla med "järngänget" på. Och en spargris som det stod: Om du svär, stoppa en peng här.. Förstår ni!? Jag kommer bli miljonär..
Kan man ha bättre vänner?!

Ikväll bär det av till Borlänge och Peace and Love! Annie och Martina kommer brummandes upp till Hallsta och hämtar mig. Jäklar i min lilla låda.. Detta kommer att bli grymt.

Nu bär det av till samhället för att köpa alkoholhaltig dryck till Annie. Känns fint att köpa en dunk vin och en flaska sprit på en måndag!

Får även passa på att gratulera Paula på födelsedagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0