krävande arbetsliv

Dags för uppdatering. Inte visste jag att det var så krävande att arbeta.. De senaste dagarna har jag nämligen jobbat och därefter sovit. Jäklar vad trött jag har varit. Sista passet ska göras ikväll sen bär det av hemmåt.
Det ska bli underbart att vara helt ledig en vecka. Träffa vänner, familj och träna. men mest av allt ska jag ladda och peppa inför peace & love.
Annie visade mig medlemmarna av vårt "camp".. det kommer bli GRYMT!! Ångrar inte för en sekund att jag köpte biljett..

Nu ska jag packa ner allt jag behöver i två veckor. Hatar att packa. Jag är livrädd för att glömma ngt viktigt. Men biljetten är nedpackad i alla fall. Så inget kan väl gå fel?

Markus och jag var nere på stan i förrgår och jag shoppade äntligen lite nya kläder. Visst fanns tanken om funktionella kläder för festivalen.. Så det blev en tröja från carlings som jag älskar. Fasiken, det kan ju vara kallt.. Köpte ett par jeansshorts också. Funtionellt om det är varmt. Ja, så nu klarar jag alla väder. Bara brillorna på sen är det lugnt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen hem .......Kram

2009-06-12 @ 17:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0