Hemma bäst

Nu har jag tillbringat lite mer än ett dygn i Hallstahammar. Känns skönt att vara hemma.
Igår var jag och Markus på fest hos Peter. Trevligt trevligt, även om jag höll mig nykter och stundtals kände mig lite tråkig då alla spelade ölspel. Men jag mådde dock underbart bra imorse och tackade för att jag slapp min vanliga dagen-efter-huvudvärk.

Idag har jag varit hos pappa och hälsat på. Vi tittade på en Kungsfiskare som pappa var helt lyrisk över. Han hämtade kikaren och vi var ritktiga ornitologer. Dock fick jag ABSOLUT inte berätta vart boet var. För då skulle det komma en massa fågelskådare och det vore ju jobbigt.. "Man vill ju inte ha en massa fanater här"
Efter det fick han stryk i två fifa-matcher. Då blev pappa sur. Det var fel på kontrollen och domaren var blind.
Nöjd efter vinsten så åkte jag hem till mamma igen.

Imorgon ska jag träffa Jojo. Himlans längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0