Ren och skär lycka!!

Vilken jäkla dag!
Det som jag har gått och varit så nervös över men inte riktigt vågat berätta om var väntan på en lägenhet. La intresseanmälan i måndags och hade då högsta poäng. Trodde dock att det skulle komma någon med högre poäng senare. Men det blev onsdag dag och kväll och såsmåningom torsdag och jag hade fortfarande högsta poäng. Deadline för intresseanmälan var imorse klockan 8.. Jag var så nervös att jag stack ut och sprang tidigt som satan. Sen satt jag och uppdaterade enda tills klockan blev åtta och de tog bort lägenheten från sidan.  yes.. jag hade högst poäng. Lägenheten är min. Kontraktskrivning nästa vecka..
Fan, ibland har jag någon däruppe med mig kan jag tro..

I ren lycka cyklade jag till gymmet och körde rygg/triceps. Galet pass. Var taggat till miljoner. 6-rep var det idag. 100kg i marklyft! Jag är nöjd.. Imorgon ska jag försöka mig på en välförtjänt vilodag.. men jag lovar inte att det blir så. Jag sprudlar av energi, lika bra att göra sig av med den, det finns ju ingen bank där man kan stoppa den och förvalta den till senare tillfällen..

Nu ska jag kika på film med Paula. Trevligt!

Idag har det varit en väldigt, väldigt, väldigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0