Min nya lägenhet var underbar!

Äntligen mår jag hyffsat bra. Jag förstår inte vad jag har gjort för fel eftersom jag varje gång jag så mycket som luktar på alkohol så vaknar jag morgonen efteråt med huvudvärk och illamående. Inte kul. Istället för att ligga inne i sängen så la jag mig i gräset och solade bort baksmällan. Lika bra att optimera tiden.

Kvällen igår var grym! Fasiken vad kul jag hade. Lyckades skalla Henke så att hans läpp sprack på två ställen. Hur jag lyckades? Ingen aning. Men det var till och med märken efter min huggtand.. haha, så nu har jag fått smeknamnet massmördaren.

Var nyss och kollade på lägenheten som jag ska flytta till. (ja jag köpte grisen i säcken i och med att jag tackade ja utan att ha kollat på den). Men det visade sig vara den vackraste grisen.. Helt underbar lägenhet. Sjukt högt till tak, stor och fräsch och alldeles alldeles underbar. Jag är lycklig! Jag kommer inte göra annat än att stortrivas där.. Och jag hoppas att många gör mig sällskap!



Just nu går det riktigt bra..
Kan inte göra annat än le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0