Energi till tusen

Inatt samlade jag lite fler timmar sömn än igår. Det var nog väldigt behövligt. Morgonpromenaden imorse var galen! Jag flög fram. Banrekordet rök med 5 minuter. Jäklar vad energi jag hade.. Var på gymmet och körde mitt sista pass för veckan nu. Landade på planerade 5 pass.. Det är bra. Träningen har gått sjukt bra de senaste två veckorna. Det gör mig glad och lycklig. Idag skymtade jag min serratus anterior också, för första gången.. Måste ju betyda att det går frammåt.

Imorgon åker jag hem till Hallsta och snor pappas bil för att köra ner till falköping och hälsa på Annie! Det kommer blir grymt. Blir ju helt rastlös när jag inte träffar den lilla duracellkaninen. Så blir det, så är det!

dags för kaffe och sen jobb.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Va fin den blev, bloggen alltså.<3

2009-07-10 @ 14:22:48
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0