reaktion på immunförsvar-plugg

så smidigt att bli sjuk nu.
Feber, täppt, ont i bihålor och ögon och en hud som man knappt kan peta på utan att det smärtar..
Symptom som kan bidra till pluggandet om immunförsvar och inflammation kanske?!
NEJ!
Jag har ont i huvudet och fryser som en galning.
Sitter med raggsockor, tre tröjor och den största filten jag har hittat men skakar ändå.
Varvar vatten med kaffe & Te för att känna lite hopp om värme.

Det brukar aldrig slå fel. jag brukar bli sjuk efter tentor.. På loven.. då när man har tid att vara sjuk. Men i år har mina minnesceller i immunsystemet fått lite fnatt. Så ser verkligen fram emot att skriva tenta med bultande huvud, frossa och snorig näsa imorgon! Hundra procent!

Just därför ska jag dricka mitt kurerande kanel-te och titta på inte en utan hela tre filmer har jag bestämt!
...och jag tänker tycka lite synd om mig själv också!


Kommentarer
Postat av: mamma

Å gumman tråkigt att höra, håller verkligen tummarna. kramar

2009-12-20 @ 16:47:13
Postat av: Camilla

Men gumman då..! Typiskt dåligt! !Du kan få lite whiskey av mig imorgon, det hjälper säkert! ;)

Jaja, krya på dig, vi ses imorrn i ottan!



-Do or die-

2009-12-20 @ 17:25:28
URL: http://camno.blogg.se/
Postat av: madde

Du måste bli frisk till juldagen :) lycka till imorgon :)

2009-12-20 @ 19:13:08
URL: http://madeleinehjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0