Köttbullar i burk och miljöpolitik!

idag har jag: varit där och pratat, pluggat, sovit, pluggat, promenerat i solskenet, köpt upp cloettas polly-lager till farsan, pluggat, druckit kaffe för att inte somna... och nu är jag trött!

Jag orkar inte plugga mer nu.

Fick ett roligt mail från min handledare på praktiken.

"Vi önskar dig också GOD JUL och den vanliga förmaningen! Skäm bort dig själv i julhelgen och även alla andra dagar!
Tips! Det finns köttbullar på burk också om du kanske saknar plåtsmaken."

haha, tonfisken har satt sina spår. Men tack vare detta tips så är julen räddad.
Nu blir det sunes jul för femtioelvte gången denna vecka. Underbart!

Tryck fram till 2:05

Rudolf: "Den här regeringen gör mig galen..
Titta på det här, titta!
Vad är det för kvalité på granarna numera?
det är miljöpolitik, va!?
den är ju så slö och så vek den kan ju inte ens hålla ett litet ljus
så såg inte granarna ut när jag var grabb, det var starka..."

Karin: rudolf, det kan vara så att det inte är helt och hållet regeringens fel

Rudolf: du försvarar dem.. du försvarar dem..

Åh gud! Jag älskar det där..
Jag känner igen mig i rudolf lite väl mycket i denna situation..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0