komiskt tragiskt

Lillasysters kommentar på förra blogginlägget: Du är världens vackraste storesyster.
Det gjorde min dag. Det värmde ända in i djupet av hjärtat. Jag längtar hem. Imorgon! tack!
gud vad underbart glad jag blev sys!

Tentan är gjord. Det kan ha gått.
Hur har jag firat?
Jo jag har tittat på playa del sol och tycker att Richard Ulfsäter är galet snygg.
Sen har jag tittat på SOS Gute och drägglat till alla poliser och brandmän.
Sen har jag läst om hur man blir väktare (fråga mig inte varför)
Sen har jag tittat på sjukhuset.

haha, jag är lite komiskt tragisk många gånger.
Nu ska jag packa.
Drar mig lite för att börja packandet.
Vet att det är SJUKT mycket saker som ska med hem. Jag kommer få slita med den där väskan (väskorna?) imorgon så att jag kommer vara helt svett och förbannad.. Men om ett dygn - då är jag hemma och då är det jullov - på riktigt!

haha, åh gud!
Jag och sofie smider läskigt desperata planer.
En brand - en snygg och speciell brandman och sen är allt kirrat!
Klockrent!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0