jag letar mönster

vad ska jag ta mig till?
nu börjar jag bli irriterad på mig själv.
styr inte längre mitt liv..
gråtattacker är synonym för Therese.

jag har aldrig känt sådan uppgivenhet som nu.
vill inte att de runt omkring mig ska se mig såhär heller.
Jag blir irriterad på mitt beteende. . .  blir ni?

tack för att det är Lasse ikväll.
Han kan sätta ord på känslor.
(en låt vill jag inte höra ikväll)

jag letar mönster i gatan
Ibland så ser jag nåt system
Ibland så ser jag vart jag skulle
Ibland så ser jag bara sten
(Lång dag - Winnerbäck)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får må dåligt!! Nu måste vi ur det här!! Kämpa på nu och glöm inte oss som finns här för dig!!

Ha nu så himla kul på Winnerbäck,han är bara BÄSTTT!!!! Kramar o pussar moster

2009-12-11 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0