Insikt om att tiden kanske inte riktigt räcker

Du är bäst sys! Grattis!!

Jag började nog tentaplugga lite sent.
Men har en vecka på mig.
Jag måste bli nörd för att hinna.

Blir så sjukt trött i kroppen av att sitta och plugga hela dagarna.
Tack gud för att gymmet finns.
Idag blev det rygg/triceps. Glömde såklart dragremmarna hemma så mina underarmar fick slita extra mycket. Det är de inte alls vana vid. Blev trots allt ett riktigt bra pass.. Så nu har man förhoppningsvis förbättrat "rutorna" på ryggen som det brukar diskuteras om.

Nu blir det kyckling och broccoli sen läsa om akupunktur och TENS tror jag!

Ta mig hem till Hallsta.
Jag har hemlängtan!


Kommentarer
Postat av: mamma

bara en vecka kvar kämpa på sen får vi rå om varandra, Kramar mamma

2009-12-14 @ 20:58:35
Postat av: MADDE

du är så vÄlkommen <3

2009-12-14 @ 23:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0