Från depp till pepp

Nu tänker jag tigga om lite beröm!
Jag har faktiskt inte lyssnat en enda minut på min depp-lista som jag har på spotify.
Kanske inte så märkvärdigt tänker du..
Men JO!
Eftersom det är den enda lista jag lyssnar på annars... och eftersom den listan får mig att bli mer nedstämd än vad jag redan är så är det en enorm bedrift.
Istället har jag gått från depp till pepp och insett att man fasiken kan bli fruktansvärt fylld med tro på sig själv!

Bra va Sofie?!

Som grädde på moset så blir det gym snart.. Ladda!!!

oooh darling who needs love?
who needs heaven up above?
who needs the clouds in the sky, not I

ooh darling who needs the rain?
who needs somebody that can feel your pain?
who needs the disappointment of at telephone call, not I
No I don't need that at all, not I


I'm tired of love
yeah, sick of love
I've taken more than enough

... and who needs to draw that person near, not I
beacuse they always disappear, not I.



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jobbat,kramar mamma

2009-12-15 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0