familjen olsson i stockholm

Herregud.
Åh gud!

Familjen Olsson i huvudstaden stockholm.. I en bil! Det kunde man nästan ana att det skulle bli händelserikt. Mamma, mickis och jag styrde bilen mot sthlm för att möta upp moster ocgh kusinerna på naturhistoriska. Vi hamnade fel. Helvetes fel! Vi kom rätt in i smeten. Blev stannade av polisen för blåskontroll.

Mamma: åh vad bra att du stannade oss, vi har kört vilse.. Hur kommer man till naturhistoriska..
Poliskvinnan: ja då har du kört fel.. då ska du köra vänster, höger, vänster.. eller vänta, vi blåser först.
Mamma: (blåste och det blev grönt)
Poliskvinnan förklarade vägen..
Mamma: Tack för hjälpen!
Jag: Hälsa dina kollegor att de såg jävligt bra ut!
Poliskvinnan: Ja det ska jag göra, ni hade hellre velat haft dem va?!

Grejen var nu den att det kom en väldans massa bilar så vi blev stående i parkeringsfickan. Poliskvinnan går fram till sina manliga kollegor och ger dem min "hälsning".. De vänder sig om och ler och kollar in i bilen. Jävlar!!!
En polis vore som sagt inte fel!

Vi hittade tillslut fram till naturhistoriska och dagen blev väldigt lyckad.
Nu ska jag följa med sys till volleybollträning.
Fårse om man kan lyfta från golvet..


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack tjejer för en hellyckad dag, det måste vi göra om med eller utan poliser... Kram

2009-12-29 @ 18:07:23
Postat av: moster

Tack för en trevlig dag i Stockholm!!

Hoppas ni hittade hem!!,hi,hi,hi.

Krmar moster och grabsen

2009-12-29 @ 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0