jag vill lyfta från marken...

åh gud...
det här blir tungt..
sofie - tack för att du försöker så enormt mycket och för att du försöker se de små ljusglimtarna som jag också borde se..
Under en och en halv timme försökte jag förklara de 6 senaste åren i mitt liv... sedan insåg jag att jag är trasig.
jag gick därifrån med en lättnadskänsla. tills jag kom hem. då blev det fruktansvärt jobbigt. Kan man drunkna i tårar? Vem är jag egentligen?
jag har ingen kontroll..

jag ringde min vän
utan henne vet jag inte hur denna dag hade slutat.
fick gråta ut.
fick somna i hennes famn.
fick världens godaste pannkakor.
Tack Annie!
Du har varit min räddning många, många gånger nu.

Sen skadar det inte att Annie kanske är den mest sötaste
Annie: Vad heter det där som börjar på A som man behöver, det finns i rödvin
Jag: antioxidanter...!?
Annie (skiner upp): jaaaa!!

haha.. detta får förklara hur lite frukt och grönt Annie äter, då det första hon tänker på när hon ska förklara antioxidanter är ett ord på a som finns i rödvin...

No one laughs at God in a hospital
No one laughs at God in a war
No one’s laughing at God
When they’ve lost all they’ve got
And they don’t know what for


Kommentarer
Postat av: Böna

du vet hur det är, jag finns när du vill ha mig där

2009-12-10 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0