Hjälper du mig att bära?!

Jag och MarkusA har smitt planer på gymmet.
Jag vill att det ska bli som på film..
Det berättade jag för Markus idag.

Såhär vill jag att det ska bli:
Jag vill att den där äckligt snygga killen på gymmet med de snygga armarna med de fina venerna ska komma och lyfta upp mig och bära hem mig och sen ska vi leva lyckliga i resten av våra dagar.

Då säger Markus: "Ibland är det så att man själv får ta första steget"
Jag: "Men det kommer ju aldrig gå.. jag orkar ju inte honom"

Så nu till planen..
Johan, du och jag ska nästa gång vi gymmar gå fram till den snygga killen och lyfta honom tillsammans och sedan bära med honom hem till mig så att han och jag kan leva lyckliga i resten av våra dagar.
Bra plan va?
Johan - svik mig inte, jag behöver nog din hjälp denna gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart ställer jag upp. Det blir ju lite funktionell träning. Och det har vi ju börjat med nu för tiden ;)

2009-12-17 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0