Smärtlindring tack!

Träningsvärken efter ett högrep-pass på gymmet är mördande. hjälp! Säkerligen bra för något, men denna smärta begränsar mitt liv.. Därför ska jag köra ben idag så att morgondagen blir en riktig pina.

Var ute på morgonpromenad tidigare imorse. Det var lycka. Solen sken och jag njöt av livet. Gick mest och log hela tiden. (folk måste tro att jag är dum i huvudet som går och ler som att jag har vunnit en miljon eller nått)
Träningen ger bara så enormt mycket just nu, så jag kan inte vara annat än glad.

På onsdag bär det av till Hallsta, sen blir det västkusten. Klockrent!
Och snart är det dags att vara fadder också. Jävlar vad det blir röj!

Det blir nog hur bra som helst det här...



I've got confessions to make
listen up
...
You know it hurts so bad
just like I knew that it would
but I'd do it again
do it again if I could


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0