I'm back!

Tillbaka igen!
Har landat i Linköping efter en och en halv veckas resande. Det har varit bra, riktigt bra! Men det är som alltid skönt att vara hemma igen. eller?! Nu får alla SG-tokar ta och komma hem till Linkan också. då, och först då är allt finemang.

Morgonen började med en tidig morgonrunda i Hallsta. Njöt till fullo eftersom det kommer dröja innan jag tar mig an den rundan igen. När jag kom tillbaka till Linkan så stack jag nästan direkt till gymmet. Älskar det där stället.. Ja jag verkligen älskar det. Det blev nya övningar idag.. Och ni kan ge er på att det var bröst/biceps som mosades. Avslutade med 20min cardio. Så denna dag får sammanfattas som en bra träningsdag.

Nu ska jag kolla på 100m-finalen. Jävlar i min lilla låda vilken fysik dessa gossar har!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Såg du när Bolt sprang? Han är ju mäktig!

2009-08-17 @ 13:31:03
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0