Tisdag, känns som måndag!

Kass updatering från min sida.
Har haft fullt upp med min bråkiga 18-åring till lillesyster som varit här och busat.
(eller mer valt att kanske spendera tiden tillsammans med henne och inte vid datorn för att skriva blogg)

Varit förkyld/allergisk har jag också varit. Men idag är det hyffsat bra så nu ska jag snart besöka gymmet!

Pappa var här i påskas. Hade hur kul som helst.
Så hemlängtan blev helt plötsligt enorm.
Torsdag - tåg hem till Hallsta
Fredag - Fest hos Maddis som fyller år.
FAN VAD KUL!

Dags att skriva äldrerapport. (och göra tusen andra saker)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha älskade syster, en sak måste du lära dig, det är jag som får hålla koll på dig det vet du. Och det där med alergin har vi redit ut, det var jag som var källan till detta plötsliga anfall. såg att du kommer hem, roligt. ta med dig korten på getterna, kaninerna, hästarna med mera.

2009-04-14 @ 18:40:01
URL: http://baramikaela.webblogg.se/
Postat av: Anonym

allergin *

2009-04-14 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0