Plugg, träning och ett tappert försök

Jävlar vad trött jag är i kroppen (och knoppen)
Idag har jag bara gjort två nyttiga saker.
Först pluggat i hur många timmar som helst - nästan. Sen åkte jag och Johan till gymmet och lyfte skrot.
Rygg och ytterst lite triceps blev det. Anledningen till det - jag tog totalt slut.
Körde marklyft. Förra passet, då det var 8-reps, körde jag på 65 kg. Idag ökade jag till 80kg. Det var en ganska hyffsad ökning, dock körde jag endast 6reps. Gjorde ett försök på 100 kg när Johan skulle köra. Men det var nog inte rättvist att först köra slut på ryggen och sen göra ett försök på 100kg. Men vafan, nästa vecka. Då jävlar!

Annars har jag sjuk träningsvärk i biceps/bröst efter passet igår. Det blir mycket excentrisk träning när Johan är med.
Svider in åt helvete men det är säkerligen funktionellt och bra.

Nu ska jag tvätta fönstrena rena från allt äckelpollen som gör att jag får andnöd. Måste göra sluten löppandning för att kunna andas (metod som sjukgymnasterna instruerar - funkar bra på mig själv också)

Imorgon ska vi träna på ledundersökning.



Grip star: Absolut bästa grejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0