Lite högre hjärtfrekvens just nu

Hjälp! hela dagen har jag suttit vid datorn och skrivit på äldrerapporten. Tur att jag skriver om yrsel så att jag vet vad snurrandet i skallen beror på...
Var det inte sjukgymnast jag skulle bli? Pajar ryggen totalt av att sitta på en stol hela dagen, propp i benen får man väl också p.g.a inaktivitet. Nej, så jag tog en paus och åkte till gymmet. Rygg/triceps. Skönt skönt. Lite segt efter förkylningen, men alldig samma endorfinkickar efter ett hårt och tungt gympass.

Nu är det massor med grejer som ska fixas.
Packa är nog prio ett.
Åker hem på en snabbvisit imorgon. Fira maddis!

Nu får det vara slut på ledundersökning och praktik. Saknar Annie, Sofie, Johan och alla andra utbölingar som blev i grupp 2 och inte i grupp 1 som jag..







Kommentarer
Postat av: Systerryster

Helmysiga människor och vi tar emot dig med öppna famnar när du kommer på din korta hemvisit.

2009-04-15 @ 20:57:54
URL: http://baramikaela.webblogg.se/
Postat av: Systerryster

Helmysiga människor och vi tar emot dig med öppna famnar när du kommer på din korta hemvisit.

2009-04-15 @ 20:58:40
URL: http://baramikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0