Hela 1 cm skillnad

ledundersökning pågår för fullt både i skolan och på mina små testpersoner Markus och Mickis här hemma. Riktigt kul att få lära sig att söka efter defekter i leder.
Hittade ett fynd när jag gjorde menisk-test på Mickis. (Läskigt att man blir glad när man hittar en skada!?)

Idag hade vi ledundersökning höft. Tydligen är mitt vänsterben 1cm längre än mitt högra. Hade ingen aning om det, men efter att jag fick reda på det kunde jag tydlig känna längdskillnaden när jag gick.. ehm, jag ville tro det iaf. Så nu får jag se vad denna benskillnad leder till..

Ska heja på min lilla nörd till syster som tagit första parkett i soffan och spelar PS2 hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0