Härligt, härligt

Man kan inte vara annat än lycklig.
Vädret är underbart, fasiken - livet leker. Tänk vad lite vår kan göra?
Under morgonpromenaden gick jag runt och log och småskrattade hela tiden. och jag vet inte ens åt vad jag skrattade?!
Härligt känsla.

Igår var AnniePannie här.. Underbar tös. Vi kollade på markus nollefilm.

"Det gick ju rätt så bra det där nollan!"
"en uppförsbacke är bara jobbig om man kommer från fel håll"
(ja som ni förstår, vi fick lite goda ideer till den dag då vi ska bära SG-fanan högt och vara faddrar)

Ikväll kommer systeryster mickis. Lite fest blir det nog ikväll!
Och förra helgen var ju mammsi och bellis här. Mycket besök nu! och jag gillar't.

Nej vika tvätt, lunch och skola på schemat nu!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu.. vad ni är söta älskar er. mamma

2009-04-03 @ 16:25:09
Postat av: Isabella

Nej men ser man på det är ju vi!:D puss älski<33

2009-04-03 @ 16:38:24
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0