3 år av kärlek

Markus och jag firar 3 år idag. Vaknade imorse och hade huvudvärk och kände mig låg. Men så gjorde markus världens impulsgrej. (impulsgrejer händer väldigt sällan). Så nu har vi bokat en hyrbil och ska åka runt i trakten en hel dag. Eller ja, det blir ner mot jönköping och vättern.. Skoj skoj. Dags att svira om och platta håret..

Nu blev jag glad.
Hoppas att alla får en fin valborg, för det kommer jag att ha.

Saknar min familj väldans mycket. Får fortfarande slängar av hemlängtan då och då.. <3




Jag älskar min markus mest av allt på denna jord.
de tre bästa åren i mitt liv har varit de tillsammans med dig.
men känslan av att det kommer att vara vi förevigt är det som får mig att känna lycka.


Kommentarer
Postat av: ann-sofie olofsson

Grattis på er 3-års dag!!! Önskar er all fortsatt lycka!! Hoppas ni hade en trevlig bilutflykt.Jag saknar dig!!! Välkomna att hälsa på,det är 18 gr.i poolen.!!! Hälsa Markus!! Kramar i mängder moster Älskar dig!!!

2009-05-02 @ 11:37:05
Postat av: Isabella

Grattis igen. Kan du blogga lite oftare? det är tråkigt när du inte skriver vad som händer där nere i Linköping, det är ju typ ett sätt att ha kontak med dig. så skriiiiv jag vill veta hur du mår och hur det går med träningen. saknar dig jättemycket! Älskade storasyster<3

2009-05-03 @ 14:07:00
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0