Nolle-P, sammanfattning

Första kvällen hemma på två veckor. Blandade känslor. Nolle-P var så sjukt roligt, men jag behöver nog lite tid att fixa iordning allt som man inte har hunnit under dessa veckor.

Nu sitter jag och kollar på alla bilder. Det var verkligen två underbart roliga veckor. Tänk om nollningen inte skulle vara såhär omfattande och planerad. Då skulle jag nog inte alls känna den gemnskap som jag och de flesta andra i klassen känner.

Så nu är det studentlivet som drar igång. På fredag är det kravall (fest med sin overall) Hoppas att jag hinner få min overall innan.. Den är beställd, men den ska bara tryckas. Ni får se bilder på den sen.
Förövrigt så hade vi finsittning (avslutning) i lördags. Trerätters middag och en massa jyckel. Jag fick ett pris också. Jag blev tillsammans med Maria årets SUPERNOLLA! Vilket betyder att man har varit med på mycket och ställt upp och varit en rolig prick under dessa två veckor. Så jag fick ett stort S i tyg som jag ska ha på min overall..

Nu är det studier som gäller. Hälsa Etik och Lärande-kursen är rätt intressant.

Men satan vad rolig Nollningen var!
Nästa gång är det vår tur att vara faddrar och då ska jag kunna häva öl på max 4 sekunder! Det har jag bestämt..


På Flamman


Jag och Sofia


Världens bästa faddrar


Jag, Markus & Maria

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Olofsson

Låter som du har "the time of your life" ENJOY!!!

Pussar o kramar "gamla moster".

2008-09-09 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0