Underbara söndag

Jag uppskattar verkligen söndagar. Det är något slags fridfullt över dem. Även fast jag har pluggat hela dagen - och städat, så har det känts helt okej. På söndagar har man tid att komma ikapp..

Kortfattat vad som hände i helgen:
I fredags var det min första kravall som student. Tyvärr hann jag inte att få min overall. :( Försökte att vara lite blå/vit som sjukgymnasternas färger är i allla fall. Kravallen var riktigt skoj.

Igår hade jag och Markus en heldag. Den spenderades på Tornby. IKEA var det som gällde. Sprang in en snabbis på skopunkten och köpte ett par skor också. Men IKEA var det, är riktigt sugen på att göra något revolutionerande här hemma nu. Jag menar, nu har ju möblerna stått på exakt samma ställe i ett år. Nytänk tack!
Ska införskaffa en grym datastol (måste tänka på ryggen och hållningen nu när jag ska bli sjukgymnast), en hylla och en hurts.. Så hoppas att någon av de nära och kära vill komma ner med sin bil och handla med mig.

Idag har jag som sagt bara pluggat - och städat. Dags för att hänga en omgång tvätt snart.
Ska ut på en promenad med underbara Paula senare ikväll. Börjar uppskatta det där med promenader tillsammans mer och mer. I veckan var jag ute i två timmar på världens hurtigaste promenad tillsammans med Carina. Oj vad vi pratatde om nyttigt och onyttigt.

Träningen går förövrigt riktigt bra. Körde ett helt gymprogram förra veckan. Nu blir det hårdare nästa vecka för att om två veckor köra riktigt tungt. Härligt! Det enda som saknas nu är löpningen. Får skippa några promenader mot löpning nästa vecka.



Jag saknar er så att det gör ont i mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0