Full fart utan broms

Fulla muggar i skolan. Kul men krävande.
Kom nyss hem från Annie, vi fixade lite färg på våra overaller. Så nu står det äntligen mitt namn och program på den. Snart, snart är det dags att presentera en bild på den också..  Spännande!

Idag har jag varit flitig faktiskt. En morgonpromenad imorse. Benen var lite tröga efter en helgs vila.. Men nu är det bara att köra på hela veckan. Efter en hurtig morgonpromenad blev det gröt med linfrön och solroskärnor.. Efter att sista tuggan var svald så satte jag mig på cykeln och begav mig mot gymmet. Idag började mitt lite tyngre program. Det är faktiskt ganska skönt att känna att man verkligen kör slut på musklerna. Idag var det bröst och biceps som förstördes.

Nej nu är det dags att sova. Så att det som har förstörts byggs upp till imorgon.
Gym tillsammans med Johan klockan 9 imorgonbiiti. Innan det en morgonpromenad och på kvällen ska vi faktiskt lira volleyboll med SG. Nostalgi! Jag saknar volleybollen faktiskt. Det måste vara hösten som får mig att tänka på så mycket konstiga saker.



Hem till älskad Hallsta i helgen.
Saknar byn..

Saknar familjen <3

Kommentarer
Postat av: mamma

ska bli roligt att se dig igen till helgen gumman.kram

2008-09-23 @ 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0