Äntligen en sekund över

Dags för en uppdatering här. Det händer mycket runt mig just nu. Tusentals ton med information som ska lagras någonstans i hårddisken (som skulle behöva en uppdatering i sig). Efter ett år utan kreativitet så har dammat i knoppen lagrats och rosten tagit sitt grepp.. Nejdå - men det är mycket att ha koll på, men det är sjukt kul.

Jag ångrar inte en dag att jag började plugga. Det är så kul. Klassen är kalas, allt är underbart!
Idag drog vi igång med "Hälsa, Etik och Lärande"-kursen. Vi ska läsa integrerat med sjuksköterskor, läkare, arbetsterapueter, logopeder och biomedicin. Hamnade i en riktigt bra grupp, så detta kommer att bli intressant.

Nollningen fortsätter en vecka till. Festande och bus. alltid välkommet - alltid kul. I Lördags var det Nollympiaden. (femkamp mot de andra programmen på hälsouniversitetet). Jag var med i grenarna: "äta-kolasnöre-snabbast", "Ölhävning" och "Irlänsk-julafton". Faktiskt var jag riktigt bra på alla tre.. Vi vann kolasnöret och Irländsk-julafton. Totalt kom vi tvåa med en poäng från vinnarna - surt!
På kvällen bar vi tillsammans förlusten på "Flamman" (studentställe). Jag hade så sjukt kul. Roligaste kvällen på många kvällar.

Ikväll blir det middag på "Örat", HU:s (Hälsouniversitetets) kafée/pub.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kul du verkar ha det, du är så duktig och lilla syster är stolt över dig.

2008-09-02 @ 09:25:44
URL: http://solbarnet.blogg.se/
Postat av: Isabella

Va roligt du verkar ha det, jag saknar dig! och som mickis sa, jag är med stolt över dig du är så duktig<333

2008-09-02 @ 19:22:04
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0